spinner
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
ODKÚPIME VAŠU NEHNUTEĽNOSŤ
 

Sociálne siete

Aby sme zabezpečili čo najrýchlejší a marketingovo najkvalitnejší predaj nehnuteľností používame k ich propagácii aj sociálne siete. Sociálne siete sa stali súčasťou života každého človeka, a aj preto sa väčšina firiem snaží svoju prácu, produkty či služby propagovať prostredníctvom nich. Ide o fenomén dnešnej doby, ktorý začal udávať trend aj v realitnom biznise. Našu ponuku realít tak zdieľame medzi ľudí a platenou reklamou zabezpečujeme, aby sa o danej nehnuteľnosti dozvedel každý, kto zvažuje kúpu, predaj či prenájom.

 Facebook :

Najsilnejším a najpoužívanejším zástupcom sociálnych sietí je jednoznačne facebook. Aby sme boli naším klientom čo najbližšie a zároveň, aby sme predávajúcim zabezpečili rýchly predaj nehnuteľnosti prezentujeme exkluzívnu ponuku na faceebooku a tie najzaujímavejšie kúsky podporujeme prostredníctvom platenej reklamy.

 Instagram :

Instagram je postavený na umelej inteligencii vo forme algoritmu, ktorý kvalitu a popularitu obsahu hodnotí podľa reakcie ľudí na tento obsah. Zjednodušene to znamená, že ľudia čítajú, pozerajú, klikajú resp. interagujú na daný obsah a my tak vieme, či je daná nehnuteľnosť pre klientov zaujímavá. Interakcie, ktoré od ľudí prostredníctvom instagramu dostaneme vieme ďalej využiť na dosiahnutie cieľu – optimálnej propagácie nehnuteľnosti, ktorá vo finále vedie k jej rýchlemu predaju.

Youtube :

YouTube je internetová databáza videí, väčšinou krátkych, ktorú využívajú realitné kancelárie na propagáciu nehnuteľností čoraz viac. Kvalitná realitná kancelária využívajúca aj video prezentácie nehnuteľností sa bez tejto služby už dnes nezaobíde, keďže ide o najväčší svetový systém na zdieľanie video súborov na internete.

Twitter :

Ide o mikroblogovaciu sociálnu sieť, ktorá umožňuje svojim používateľom publikovať krátke príspevky či videá. Twitter síce v našich zemepisných šírkach ešte nie je tak používaný ako ostatné tri vyššie zmieňované sociálne siete avšak po celom svete má dnes už približne 500 miliónov užívateľov. Našu ponuku nehnuteľností teda prezentujeme už aj na Twitteri, kde krátkymi príspevkami propagujeme naše realitné portfólio.